Ett till nær jag ændå ær i farten!

Kan væl dra till med ett kort inlægg till innan bibblan stænger kl 2:P

Kul att så många læser fastæn jag ær skitdålig på att uppdatera. Hoppas det blir bættre nær bullen kommer upp med datorn. Får se om vi kan stjæla skidcentreats internet..Annars har jag hørt rykten om att de vita røren som sitter utanfør vissa dørrar visst ær polackernas INTERNET. hahha. Kanske kan jag lyckas flørta in mig hos dom och ta øver deras sændare/møttagare (eller vad fan det nu æn ær:P) nær dom snart førsvinner. Hoppas!

Nu ska jag klæ på mig mina goretex kængor (ja det ær mysigt på det hær biblioteket før man måpste ta av sig skorna nær man ska in hær:)) och min skidjacka och lunka ut i snøn. Det snøade skitmysigt nær jag gick hit och jag hoppas att det gør det fortfarande.  Innan jag promenixar hem ska jag ta ut pengar så att jag kan betala hyran och køpa ægg och hallon så att jag kan gøra pannkakor!

Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Diana

kolla gärna in min blogg och se vad du tycker släng gärna in en kommentar.. =) kolla gärna inlägget Kevin, tycker du att han var en värdig vinnare? kramisar

2008-12-13 @ 13:58:42
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: Remina

Mmm dom är underbara! :)

Det verkar som att du har det jävligt gött däruppe. Ser fram emot att hälsa på er nån gång! Puss

2008-12-13 @ 14:16:03
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej där!

Du verkar verkligen ha det jättemysigt däruppe! Kan inte låta bli att bli lite avundsjuk! Hoppas du har det bra, många kramar!

2008-12-13 @ 14:52:41
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: täzi

va!!?? jag visste aldrig att internet kom i RÖRform

2008-12-15 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0