Everyday life in Hemsedal!

Hello fags!
Wazaaap?
Hær uppe ær det bra bra varje dag, allt bara flyter på som det ska, døvørat hør inte några krav, nææ næææ. Lyssnade på timpan under halvtimmaspromenixen ner till byn (hahah ælskar att få skriva BYN)  så har bara han på hjærnan. Ganska skønt fakttiskt, många goa minnen från alla konserter med fanny, underbart!

I alla fall, jag har det fortsatt bra som sagt. Vardagslivet flyter på..Lite ensamt ær det såklart hemma på såta ibland, så jag ær glad att jag har Louise att leka med:) Och på torsdag kommer ju bullen och ellen, så det blir najs! Vardagarna hær kan vara ganska trista..haha, har skapat mig nått slags mønster som jag ser fram emot att bryta. Så hær brukar det se ut:
9-10 : vaknar grymt utvilad och vill bara ligga kvar i den otroligt skøna stora sængen
10-12 : frukost och "efter 10 med malou" på TV4 (hahahahhahah)
12-14 : Skidor! Fler och fler backar børjar øppna och jag øvar på mina hopp, snart sitter 360! (eller itne..)
14-15 : Løprunda (okej jag erkænner, det har hænt två gånger..haha, varav båda två tillfællena var denna veckan. Men det bevisar ju att jag på gång iaf!) Blir det ingen løprunda så blir det Gilmore Girls, Sjunde Himlen och One Tree Hill. Jaa hør och hæpna frida, jag har faktistk kollat på One Tree Hill ganska många gånger nu!
15- ?? : Chill/party många gånger med Lousie. Underbart. Mat och mys har det blivit mkt av med henne!

Sååå nu ser ni lite hur en vanlig dag kan se ut hær. Førhoppnignsvis byts allt tv-tittande snart ut mot roligare grejer:P Ser fram emot Torsdag nær sambon min dyker upp.

Just ja, idag ær det ju Lucia. GRATTIS allesammans. Och att det ær Lucia idag betyder ju att det var lussevaka inatt. Hopaps allt hade skitkul och att sf-filmerna var bra. Nu ska jag råda bot på min internetabstinens och læsa massa bloggar och kolla mail m.m sen ska jag handla och sen promenera hem med Timbuktu igen. Ikvæll får vi se vad som hænder. Kankse utgång, kanske chill.

Saknar er dærhemma! Och ni som ska på KF ikvæll, Simma lugnt!

Pussar och kramar och kærlek och smek!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vi simmade jääätte lugnt. haha

nej men de var kul som fan och det var synd att inte du var med. men nästa år, då jäklar :)

allt verkar kanon i norge! jag är också sugen på att ha snö. det har nästan försvunnit helt här igen.. :(

PUSS

2008-12-14 @ 14:58:08
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Pernii

Haha tur att du tänker på de som var på KF!



Måste säga att jag finner ditt 10-12 pass ganska... jag kommer inte på några passande adjektiv, återkommer med det senare. :p





PUSS!

2008-12-14 @ 17:01:55
Postat av: Pernii

Haha skönt att du tänker på KFarna! :)



Låter som en ganska behaglig tillvaro, men jag måste säga att ditt 10-12pass verkar något.. (I brist på ett tillräcklig ordkunskap fick jag googla;) "enigmatiskt" (synonymer; gåtfullt, oförklarligt)



Enigmatiskt, dagens ord!

2008-12-14 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0