Jättegod jul!

Julafton igår var verkligen toppen:) Vi träffades ett stort gäng vid liften kl 10 och åkte upp till ett stängt  café med uteservering i backen. Här dukades det upp massa festligheter och vi fixade en liten julgran som vi pyntade fint:) Sen blev det musik  och dans och massa bus. Det var verkligen hur kul som helst, en jul som jag sent kommer glömma!

Jag har ju inte internet så ofta men när jag väl har det är  det så kul att läsa om vad alla hittar på där hemma och jag blir jätteglad för alla kommentarer! Imorgon är det jobb som gäller kl 10, skoj:P Och nästa vecka blir det en hel del barjobb!

I förrgår stack förresten jag och bullen ut på vår första längdskidetur . Det blev en himla massa skratt om man säger så, vi var helt värdelösa verkligen! Men vi har ett gäng grannar som är duktiga, så dom ska lära oss. Vi kommer bli ett grymt team, Såta Skiklubb!

Finns massa saker att berätta egentlligen, men jobbigt att skriva om allt. Men huvudsaken är att alla har det toppen:)
Julkramar från båthytten!

Kommentarer
Postat av: Pernii

Låter som du har det mys! Smart med utegran så slipper ni städa bort barren!



Heja heja i längdspåret..!

2008-12-26 @ 14:55:46
Postat av: Fanny

du verkar ha de toppen, skönt att höra <3 saknar dig som fan!!!

2008-12-27 @ 14:54:57
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: Morsing

Hihi, rolig jul det där. När är det du kommer tillbaka till Svearike då förresten?

2008-12-27 @ 16:59:50
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: bredis

bajs på dig jag vill veta mera!!! :) MEN BRA ATT DU SKRIVER NÅGONTING IALALFALL .. palalr itne sudda ut caps lock grejen, är jag latast på jorden?? <3

2008-12-27 @ 19:56:38
Postat av: tessie

god jul!! főrlat for jag inte svara pa ditt sms, e i ungern nu over jul och jag orkade inte slosa pengar....haha vet att det e din vardag med dyra sms :P blev dock glad for att du skrev!



later som ni hade jattemysig julafton! pusshaj

2008-12-27 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0