SNÖ!

Haj:)

Längesen nu igen och mycket har hänt sen sist. Det har snöat grymt mkt dom senaste dagarna, så nu är det verkligen ett riktigt vinterland. Julstämningen har inte riktigt infunnit sig än dock, trots att det bara är två dagar kvar till julafton. Den här julen kommer nog bli speciell, på ett roligt sätt. Planerna är att dra upp ett gäng i backen och hitta en fin gran att pynta och lägga klappar under, Henrik ska vara jultomte och vi ska ta med god mat och god dricka. Mys!

Igår var det födelsefest och bransjefest. Mats fyllde år och av mig och Bulls fick han ett 12-pack ägg (hittegods) och en god drink. Blev en lyckad kväll ända tills vi skulle gå hem i mkt snö och HÅRD blåst, haha det var ett äventyr om man säger så. 

Det har blivit mycket bra skidåkning dom senaste dagarna också:) En del offpist med grannarna Jacob och Adam, och det gick ju som det gick om man säger så..:P Jag gjorde några grymma vurpor, bland annat en när jag kände mig som stighelmer..Rätt in i en sten åkte jag, glömde svänga. Bra jobbat Matilda! 

Hoppas det är bra där himma, saknar er som vanligt. Ha nu en riktigt God Jul. Det ska jag ha!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: tessie

haha vad roligt. konstigt att det du har känner julstämning fast ni har så mycket snö! menmen, det kommer nog. drick lite glögg.

imorgon åker jag itll ungern! pusshej

2008-12-22 @ 16:45:08
Postat av: bredis

det låter bra med en kul jul :)

jag är ltie trött på våran jul, alltid likadant varje år ;)

2008-12-22 @ 21:01:42
Postat av: Carro

Är avundsjuk på all snö! Fast det börjar bli kallare här nu, så det kanske kommer lite snö här med trots allt :P Saknar dej!

2008-12-23 @ 05:34:31
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Mattias

2008-12-23 @ 20:24:24
Postat av: Mattias

Åh gud vad härligt med snön! Jag saknar snön grymt mycket nu när jag åkt hem till våren ;) haha

Det måste ha sett riktigt komiskt ut när du körde in i stenen! Det är såna tillfällen man vill filma ju! Hahaha

Ha det fint och God Jul =) Pusspuss

2008-12-23 @ 20:25:51
Postat av: Fanny

Ha en RIKTIGT god jul älskling <3 SAKNAR DIG SÅ DE ÄR SJUUUKT <3

2008-12-24 @ 00:24:05
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: Morsing

Myyys, saknar dig tjejen! Nyår utan någon av mina närmaste, det är ju bara fel! Verkar som det blir Stockholms-nyår för mig, hoppas ni får det grymt med! Var sugen på att åka upp men pengarna räcker inte till :(. Pussipuss!

2008-12-25 @ 23:04:30
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Peter Westman

Matilda och Emil!



Otroligt häftigt att se vilka härliga platser ni lyckats hitta! Castle Hill är onekligen speciellt med bouldring häftigare än till och med Fontainbleu!! Här hemma har inte vintern gett med sig ännu även om vi haft vårkänningar! Snön smälte på isarna så jag hann med en fin skridskotur på Länna sjön i går förmiddag men sedan så rasade det ner 2 dm snö igen så det var bara att lägga skridskorna på hyllan igen och börja skotta fram vägen för att kunna komma iväg till jobbet! Bandyfinalen som Hammarby vann var rena farsen. Spelarna fick bokstavligen skyffla fram bollen som var praktiskt taget osynlig! Hur som helst 3 - 1 och stor fest i Stockholm! Ha det fortsatt bra och lägg ut mer bilder å så saknar jag "head standsen"!

....

> Här hemma är det vårvinter! Enstaka sångsvanar och marskatter i salig mix, nya löparskor och soliga isar! Man ska ha tur för att hinna med skatingen på morgonen... Än är det långt kvar till sommaren så vi gläder oss åt alla bilder och upplevelser som påminner om lediga stunder! Nilla och Peter

2010-03-22 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0