Är detta skånesnö?

Godmorgon fans!

Idag när jag vaknade (eller inte vaknade, blev väckt av Agneta från Löddesnässkolan) och kollade ut så var dte liiiite liiiite vitt på marken. Är det frost eller är det skånesnö? Dont know, men lite glad blev man iaf, särskilt när solen sken och en byggarbetare gick förbi och såg munter ut. Kanske var det mitt barns far, min Marek.

Anyways...OH nu "snöar" det lite till!!

Anyways 2, idag ska jag ha en chill dag. Ska som vanligt en ledig fredag börja med frukost till veckans sista Andra Avenynavsnitt. Det är fan rikgitk njutning det. Hur ska det gå med David och Roxanna?? Ulla och Greger???

HAHAHA btw, nu hör jag helt crazy skrik utifrån, tittar ut och ser typ 500 barn (eller kanske 100 iaf) springa ut i t-shirts (galningar!??!) och skrika av glädje pga den där "snön" jag berättade om precis. Jag bor ju granne med diverse skolor och dagis. haha så mysigt för dom. Tänk  vad kul att även vi skåningar får känna på känslan av hur det är när det "snöar".
Bild på de lyckliga barnen genom mitt byggnadsfängelse


Ha nu en skön dag, samtliga:)
Pepparjuice?

Rumpa, fat, jag är lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0