En fröjd

Det är förresten en fröjd att vakna varje morgon i mitt hem. Man är aldrig ensam. Och hur skönt är inte det?
Anledningen till att jag aldrig är ensam är att vi deltar i extreme home makeover (OH MY GOOOD, THANK YOU GOD AND THANK YOU ABC).
Nä skojja bah, men det känns typ så. Fast med betydligt mindre förändringar som följd.

Varje dag sen i augusti har jag vaknat upp av "bank, bank, bank" och "borr,borr,borr". Gött att slippa ställa väckarklockan ju. Dom bytar fönster och fasad på hela huset. Underbart.
Idag lyckades jag fånga en del på bild.

Godmorgon Godmorgon! Isolera mig från omvärlden, upp med presseningen!



You sexy thiiiing!



Fikapaus?!




Jag älskar också den stora gröna presseningen som då och då sätts upp för att isolera mig från omvärlden.
Thank you HSB för denna något utdragna renovering=)

Kommentarer
Postat av: Morsing

hahaha, härligt med massa byggarbetare utanför fönstret. jag minns när vi renoverade köket och vardagsrummet och allt det en gång för länge sen. Man kom upp i pyjamas på morgonen och där stod massa gubbar och stirrade på en, och så fick man gå och göra varm choklad på en ensam kokplatta vid fönstret. Det var tider det :).

Du kommer förresten klara teoriprovet galant imorgon! Inga problem vettu!

2008-11-19 @ 11:12:13
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Annaaaa

hahahahahhahahahah

2008-11-19 @ 18:22:59
URL: http://annabeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0