Fredag och doft av mat

Hej godingar!

Det är nått speciellt med fredagkvällar, även om man inte jobbar eller går i skolan. Något skönt lugn på nått sätt. Mammi står i köket och lagar mat och det luktar så gott att min mage kurrar:)
Idag har jag pysslat lite här hemma och fikat med Erica. Det var verkligen en välbehövlig fika. Skitmyisgt att träffa henne igen efter ett allt för långt uppehåll!

Senare ikväll ska jag leka med Tessie, Kani och Anna. Får se vad vi ska hitta på, men något kul blir det iaf! Det är det alltid med dom brudarna alltså.

Idag när jag var på HM såg jag förresten det värsta särskrivningen på länge. Det var som vanligt ett bord precis vid kassan med massa skit på. Sånt som man ska roffa åt sig sådär i sista sekund på sin väg mot kassan.
Det här var texten som gjorde mig jävulskt irriterad.

Jul klapps tips

AAAAAAAAAAAAH!!
Var är samhället påväg!!??

Jag hoppas för asagudarnas (som kani brukar säga) skull att det var nån liten liten dålig praoelev av något slag som hade skrivit den här skylten. Något annat hade varit sorgligt...Så nu har jag avreagerat mig lite:P

Nu ska jag hjälpa mammi lite.

Hejdå alla fans!
Godjul!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, jag fick sån konsigt min! :P

taaack! :) händer i helgen? åpuss

2008-11-22 @ 01:19:39
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja asså den var rätt god. men eftersmaken är rätt lustig. fast de tycker jag alla såna alpro grejer smakar... :P hahah!

2008-11-22 @ 01:20:53
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: anna

SÅ! Nu är du addad på blogglovin' så from now on har jag stenkoll på dig, våga inte tro nåt annat va.



Och eftersom vår käre Storstadspojken rekommenderade den här kameran för 1600 så måste jag ju vidarebefodra tipset. Canon Ixus 80IS. Kanske rent av ett jul klapps tips?

2008-11-22 @ 11:35:50
URL: http://fladdenflicka.blogg.se/
Postat av: Morsing

jadå, vi hade roligt. Men idag mår man mindre okej alltså. billig sprit är ju gärna synonymt med drick hur mycket som helst! cheesh. Men grym kväll som avslutades med att jag och Ellen köpte en varsin pommes frites för 30 :- styck och sprang till tåget. Men det var väl värt pengarna! Godaste pommes någonsin! Men det kan bero på att jag var packad och svinhungrig :)

2008-11-22 @ 16:07:39
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0