Godare än godaste kladdkaka

Så känns det verkligen att ha klarat körkortet!
En sten har lättat från mig och nu kan jag äntligen fokusera på Hemsedal
Det är SÅ JÄVLA GÖTT!
Fattar ni eller? Nu är jag fri och kan köra bil vart jag vill, när jag vill (nästan iaf). Extra bra känns det att jag inte fick en enda anmärkning på min körning av vägverketmänniskan med superdålig andedräkt. "du var en sannerligen välutbildad elev, ett nöje att åka med dig!" wohoo!

Well well, nog tjatat.

Ikväll blir det resturang med la famiglia. "Matildagoesaway-party och matildahartagitkörkort-midda" Two in one!

Jag och Frida firade förresten med frödinge, glass, chokladsås och Highschool musical  idag. Me like



Puss tjej, gör din grej!

Kommentarer
Postat av: Remina

GRATTIS! :D:D:D

2008-11-26 @ 21:36:45
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Morsing

Mumsigt!

2008-11-27 @ 17:28:30
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0