Godmorgon, Godmorgon hör fåglar sjunga glatt!

Godmorgon!

Morgonstund har guld i mun, som jag brukar säga. Jag älskar faktiskt morgnar, hur tokigt det än kan låta. Det är nog den finaste stunden på dagen, särksilt om man är uppe rikgitk tidigt och ser hur det ljusnar och så. Så harmoniskt på nån vänster:)

Anyways, idag är en ny dag med nya tag! Jag ska föröska plugga mycket teori idag så att allt verkligen sitter. Jag ska vara bombsäker imorgon när jag trycker på "rätta". Så är det bara!

Jaja, nu är det dags för frulle och gårdagens avsnitt av Andra Avenyn. Haha jag älskar verkligen den serien, så jävla dålig, men ändå så jävla bra.

Kul förresten att så många läser, och tack för alla kommentarer=) Keep em comin' gangsters!

SAARVI!

Kommentarer
Postat av: Carro

Älska andra avenyn! Det är typ min drog här borta :P Haha

2008-11-19 @ 15:13:23
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

alltså, jag hatar verkligen dig på morgonen! då är du som värst! haha, sorry guy!

2008-11-19 @ 15:46:41
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0