Hemmafru

Här kommer en rapport från hemmafrun Matilda!
Just nu håller jag på att tvätta, det är ganska roligt.
Jag har även städat undan mina studentpresenter, det var roligt.
Nu ska jag börja funder på vad jag ska ha med mig till Hemsedal.
Sen ska jag laga mat.
Sen ska jag kanske träna med klubben, om jag har tid och om jag inte är lat.

= Skön dag!

Förresten så tog jag foto till körkort och liftkort idag. Och jag har verkigen en tendes att se ut som en häst på alla sånna bilder! hahaha, riktigt gött faktiskt. Känns som att jag får kontakt med mitt förflutna som hästtjej, Jiiiihaaa!

Puss och Porr, köp en borr!

Kommentarer
Postat av: Morsing

Lycka till imorgon! Du kommer klara det enkelt, det är jag säker på!

2008-11-25 @ 20:36:58
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0