Jahaa!

Så vart det mörkt ute igen!
Men skam den som ger sig. Det blir vår igen:) Just hold on!

När det är såhär mörkt och dassigt längtar jag extra mycket till  Hemsedal. Och för er som inte vet det så ska jag ju dit och jobba en säsong. Kommer hem i maj någon gång. Jag längtar otroligt mycket tills fredan den 28 då jag åker=) Jag kommer bo tillsammans med min kompis Bullen från Göteborg i en etta på 27 kvadrat, 200 m från liften:) Louise Fridholm kommer också vara där och jobba denna säsongen och en till tjej, Ellen, från Göteborg. Så alltså, det kommer blir GRYMT!
Jag kommer jobba ca 15-25 timmar i veckan,  helgtid, med att städa lägenheter. Not so fun, men what da fuck - mycket skidåkning! Så tjaa, man kan ju säga att jag är laddad till tusen och att jag har bidragit med ca 10 000 till Stadiums omstättning!:P

Sjääälvklart kommer jag sakna allt här hemma...orienteringen och alla vännerna där mest tror jag. Och alla kompisar, Frida (alla Lyxonsdagar!!), Fanny, Tessie, Kani, Anna..för att nämna några!  Och självklart familjen. Men, men, välkomna att hälsa på samtliga ♥

Btw så känner jag mig ganska laddad inför morgondagens prov. Vill bara ha det överstökat nu! Känns som att det borde gå vägen..men man ska ju inte säga för mycket..Men som sagt 9.25 imorgon polers. TÄNK PÅ MIG!

Pusshej lingontjej!

Kommentarer
Postat av: Frida

asså du, ska du jobba första veckan i januari. Tänkta annars att jag kunde komma då, så har jag inte skola och skit.

2008-11-19 @ 17:26:20
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

LYCKA TILL IMORGON!!! jag kommer tänka på dig :)

2008-11-19 @ 18:07:27
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag ska tänka på dig! Eller kanske snarare drömma, eftersom jag ligger o sover då ;)

2008-11-19 @ 21:47:06
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: Morsing

Kommer tänka på dig oavbrutet! Pusspusspuss!

2008-11-19 @ 22:07:04
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0