Knäckebröd & Mjölkallergi & lite vildsvin

För alla som är intresserade har jag precis nyupptäckt hur gott det är med knäckebröd. Mammas vännina Annika brukar sova över här någon gång i månaden och ikväll hade hon med sig ett jättegott sånt stort runt knäckebröd. Ack så gott det är! Det enda som gör mig besviken är att jag inte kan sätta in det i mikron med ost på..så att det smälter sådär gott ..Precis som Sofia brukar göra:)
Menmen, sånt är det. Men en sak har jag bestämt. Senast när jag är 35 ska jag sluta vara allergisk mot mjölk. Vid 35 ska jag också (tror jag) börja försöka äta kött igen så att jag kan njuta av livet fullt ut, men MASSA goda såser och typ nått rikgitk lyxigt...oxfilé kanske? SÅ. Då var det bestämt. Skönt.

Duktigt av Frida förresten att sätta sig på bussen till träningen helt själv! Sorry, men jag får kurera någon dag till. På torsdag är jag förhoppningsvis fit for fight igen Fridis så att vi kan ut och fajtas med vildsvinen i skrylle! OOOOPS sorry, Rule nr 1!! FÖRLÅT;)

Puss och kram vi syns på staaan!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja jag försöker så gott jag kan!

Preeecis. ska du jobba på skidanläggning eller?

Sussa gott söt!

2008-11-18 @ 20:43:47
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Remina

Vad myyyysigt! Ni kommer säkert ha det asbra :)

Ja, jag har hört att dagis kan vara kul och att personalen ofta är sjuka så de behövs vikarier :P Ja, plugget får vi se hur det blir med.. Ingenting bestämt ännu. Känner mig som värsta virrpannan! Men det kommer nog till mig snart.. ;)



Åh, knäckebröd är förresten jättegott! Speciellt med smör, leverpastej och saltgurka! yummie



Nä, men du får ha det så bra Mats. Vi höres! PUSS.

2008-11-18 @ 20:59:01
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag tycker faktiskt att vi är riktigt duktiga! :D grattis till oss!

2008-11-18 @ 21:12:58
URL: http://olfrida.blogg.se/
Postat av: Morsing

Hahahha, jag skrattade rakt ut när jag läste din kommentar :D! "Man kan väl inte heta som sand?" När det gäller namn är det mest Love jag har blivit förvirrad av. För jag läste det, jag hörde inte hur det lät. Och jag vill minnas att jag skrev till den jag pratade med "Hah, vilket ovanligt namn". Och den person skrev "Nja, det är väl ganska vanligt". och jag tänkte "hur många kan det vara som döper sitt barn till något så gay som love? (kärlek)"

2008-11-18 @ 22:11:08
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Frida

typ 20 timmar kvar till maten på Lyxonsdag! :D



Jag var skit duktig idag alltså! Sprang till och med på andra sidan tunneln och sen körde vi MAQ hela inneträningen. Kan tyvärr inte på torsdag, och det är inte pga min räddsla för vildsvin vilket annars hade varit ett möjligt case, utan jag måste närvara på skolans öppethus! BORING!



Puss <3

2008-11-18 @ 22:30:47
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jävla ball viildsvinsbild du har hittat i alla fall. haha ;)

2008-11-18 @ 22:37:36
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0