Köra, köra, köra...!

Hello gangsters!
Välkomna till min nya blogg som jag förhoppningsvis kommer komma ihåg att skriva i under mina fem månader i Hemsedal. Det är älskade fridolin som gjort det hela möjligt och jag tackar henne ödmjukast!

För att inte glömma att skriva när jag är i Norge är det nog lia så bra att jag kör igång redan nu. Min dag idag har inte varit särskilt spännande..vaknade och kände mig rikgtigt dassig, och det har bara blivit värre under dan..bara jag inte blir sjuk! I alla fall...idag har jag kört, kört, kört, kört lite till och kört ännu mer..haha. Uppkörningen börjar ju närma sig så idag var jag i Ystad med pappi och övade. Och det gick bra. Jag KAN köra bil. Skulle jag kugga kommer det vara på nån sån liten skitsak..nått slarv. Men men, låt oss alla hålla tummarna!
Nu ska jag dricka te.
Tjolahopp gummisnopp! Saaarvi!
/Matilda/Lola (personlighetsklyvning..!!)

Kommentarer
Postat av: Frida

wohoo, första inlägget!

2008-11-16 @ 17:27:10
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: bredis

jår nejm is lola. är lite besviken för att den inte heter lola.blogg.se men jajjaja jag får väl vänja mig xD

2008-11-17 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0