Latmask på mig

Hejsan svejsan!

Jag har fan blivit en riktig latmask de senaste 1-2 veckorna. Efter jättemilen har jag tränat så jävla kasst..jag skäms fan över mig själv! är helt opeppad på att springa..särsklit när det är så mörkt och ruggigt. Ikväll ska inte Frida till träningen i Skrylle vilket resulterade i att jag inte giter lyfta på mitt feta arsle och ta mig ut dit heller..Blir istället pulsgympa 19.15 på gerdahallen. Fy på mig, gånger 10!!! Känns bara så himla opepp att åka ut till Skrylle nu när varken Frida, Carro eller Anna är där. (Förlåt frida för att jag gör så att du hamnar i den sitsen i 5 månader!!:()

Känns som att jag bara sitter hemma och sväller..hahah. Tur att jag ska iväg snart. Hoppas på att det kan bli lite mer action på mig där.

Längtar väldigt tills jag och Bullen flyttar in i vårt lilla krypin förretsen, kommer bli så mysigt:) Massa ljus ska vi ha och god mat ska vi laga! LÄngtar bullen!

Pusshej, ät en tjej!


Ps. Jag är glad att jag klarade teorin. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det förstår jag du! när ska du göra uppkörningen?

precis, man måste ha några brister, och min stora är religion och många till ämnen xD

2008-11-20 @ 21:32:18
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Morsing

Matilda - den dag en frisk människa kan kalla dig "svällande" är dagen då grisar kan flyga :P. Men oroa dig inte du, det blir nog gott om action i skidbackarna! Så mysigt ni skall ha det! :D

2008-11-20 @ 23:24:40
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Remina

Grattis grattis!

2008-11-21 @ 15:46:54
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Camilla o Tomas i Dalby

Grattis Lola!! det gjorde du bra!!

2008-11-21 @ 19:18:38
Postat av: bredis

ska försöka vara med på klubbträningen nån gång när du tillslut kommer hem ;) jag tycker också synd om fridolin nu men hon får försöka leka med bredis den yngre ;)

2008-11-23 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0