LYXONSDAG!

Sådärja!
Nu var lyxonsdagen över och Frida har satt sig på cykeln och cyklat hem i regn och blåst. Hon har lämnat mig här och jag är så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen..haha. Till huvudrätt blev det (inte helt otippat) klyftisar med massa sås, sallad och "kött"bullar, och till efterrätt gjorde vi en god frutksmoothie:) så tja, nu är jag typ gravid. Det är byggarbetaren Marek som gjort mig gravid och vårt barn kommer i slutet på april. Hoppas det inte blir en sätesbjudning.

Hon är så jävla sexig, min frida


Nu ska jag göra ett teoriprov till sen blir det sängen, ACK så skönt. Jag fullkomligt älskar att sova.

Godnatt, sussa godis!

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt sjukt vad jag kan vara charmig! :D Och du, jag hoppas inte heller att det blir sätes bjudning! haha, om du ska ha fest någon gång med inbjudnings kort, snälla skriv: VÄLKOMMNA PÅ SÄTESBJUDNING! hahahaha, jag är såå trött och har såå tråkigt! Hoppas teorin går bra! jag ska tänka på dig imorgon!

2008-11-19 @ 22:34:16
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0