Morgonstund har guld i mun2

Hello!

Klockan är elva och jag har redan hunnit med massor av saker under mina 6 vakna timmar!
Började dagen 04.52 då klockan ringde..På med kläder och in i bilen.
Min jungfrufärd gick till metropolen Svalöv. Och vilken känsla det var att sitta där själv i bilen och lyssna på Damn:s nya skiva, HÖGT, och sjunga med. Knappt en bil ute heller:)
Anledningen att jag överhuvudtaget begav mig till Svalöv, så tidigt och allt, var att jag skulle träffa Pernilla innan jag drog. Hon bjöd på underbart goda nybakta bullar och te, tack pernilla! Sen skjutsade jag henne till tåget i Lund. Supermysig morgon!

Tjaa, sen resten av dagen har jag storhandlat på Willys inför Norge, packat lite, städat lite och köööört. Hihi, SÅ härligt!
Snart ska jag hämta Tessie och Kani och Anna så ska vi handla och laga lunch:)
GREAT!

Ikväll blir det träning förresten, skojskoj!

Pussar och kramar och hångel och smek!

Kommentarer
Postat av: tessan

haha ja damn funkar nog, men annars e RNB på högsta volym en riktig killer också

2008-11-27 @ 11:18:55
Postat av: Sofie

jaa visst är de :)

åhhh, du får ha de så bra!!! när är de du åker?

puuuuuussssssss

2008-11-27 @ 15:37:06
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Morsing

Ojoj, dirrty :P. Imorrn ses vi! :D

2008-11-27 @ 17:39:16
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0