SOL:)

Godmorning sunshine!

Kass uppdatering pga mkt aktivitet!

Fredagskvällen var kul med lek med tessie, kani och anna. Haha alltid massa goa skratt när man är med dom:)

Sen lördagen var underbar, nästan från början till slut. Började med att jag vaknade kl 8 och var sådär kissig så att jag visste att jag inte skulle kunna ligga kvar. Så jag gick upp för att gå på dass men när jag tittade ut genom fönstret kunde jag inte med att gå och lägga mig igen, solen var påväg upp och snön låg vit och glittrade på marken. Världens vackraste morgon. Så jag drog på mig full snömuddering och gick ut med mig själv. Så himla skönt. Tog en ganska lång propmenad upp på Sankt-Hansbackar och det var så himla vackert. Ni må tycka jag är knäpp, men det var en underbar morgon. Sen gick jag och köpte lussebullar till mig och pappa och bror och våldgästade dom. Mysigt! Och för alla er fladdenbor, när jag skulle hem från backarna tog jag tom läskiga hållet, ni vet det den där branta smala gången. haha, jag älskade det:)

Bilderna talar för sig själv:)






Sen bar det av till Klubbmästerskapet i Vomb, fint väder med tungsprunget! Och jag blev livrädd när jag mötte ett rådjur som stod och stirrade på mig. Som tur var träffade jag Karin sen så att jag slapp springa själv:P haha jag är FEG.

Efter mästerskapet blev det iordningfix på klubbstugan (med digestivekex!) sen åkte vi iväg till Björnstorp för klubbfest. God mat och gott sällskap:) Haha Loke agerade Jay i top model och coachade mig och Frida hur vi skulle se ut på bilderna han tog. (Loke är 4!)

Frida, Loke och jag! "otej, nu sej vi joliga uuut, jäck ut tungan"





Världens härligaste unge!:)
Dock kunde jag inte stanna sålänge eftersom att jag skulle på till Hgb och se Timbuktu och damn!. Det var GRYMT. Fan även fast jag inte gillar hans musik så mkt längre så är kan jag inte säga annat än att han är GRYM live. Fyfan vilket drag alltså! Klubb efteråt med mkt dans och glädje. TACK fanny och iris för en underbar kväll!

Såja, nu har jag skrivit av mig de här dagarna;) Idag ska jag köra bil. Backa runt hörn, vända på lämpligt ställe och parkera! Jag är laddad för onsdag!!
Över och ut, lingontjut!



Kommentarer
Postat av: Morsing

Hahah, Matilda hur kan man vara rädd för ett rådjur?? Världens sötaste och typ bräckligaste lilla djur! Men oj vad mycket snö ni hade nere i Lund då! Så ser det verkligen inte ut här, men det är kallt så det förslår vill jag lova!

2008-11-23 @ 12:23:16
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Sofie

guud vad mysiga bilder!

söt unge med! :)

2008-11-23 @ 14:19:33
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0