Himma i Lund!

Hej alla fags!

Nu är jag hemma i Lund en snabbvisit. Tisdag till lördag blir det. Känns skönt, men konstigt!
Jag kom hem vid halv sju ikväll och har ätit middag med pappa, mamma och kalle. Gott och mysigt. Och nu ska jag iväg och träffa älskade Frida, som jag har saknat till tusen..!
Nu när jag är hemma ska jag försöka slänga upp lite bilder också, dock är internet här hos pappa fackat, så imorgon får det bli.
Nu ska jag cykla till frida, Oh vad jag har saknat att cykla!
Pussirussi:)

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!



Vilket häftigt fjordlandskap måste vara hur läckert som helst!! Här hemma ligger isen fortfarande tjock även om våren är på väg! I lördags var det perfekt skateföre på Lännasjön. häftigt att skejta fram samtidigt som gässen, sångsvanarna och tranorna slår lovar och trumpetar över sjön! Ha det fortsatt gott!!

2010-03-29 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0