När jag ändå är i farten gånger 2

Hej igen!

Long time no see..!
När jag ändå har internet tänkte jag passa på att slänga in ett inlägg till så att ni inte för a uttråkning.
Hmm vad ska jag berätta då? Nått speciellt någon vill veta?

Ikväll ska antagligen ett gäng från såta dra hem till Louises mysiga stuga och baka kladdkaka och bada bastu, kommer blir mys! Sen imorgon är det ju onsdag, vilket betyder Bransjefest! Det är först sushikväll (ska ge det ett tredje försök..Kani kommer du ihåg när du typ var besatt??) sen blir det party. Skoj skoj!

Dom senaste dagarn har jag och Ellen verkligen gjort hur god mat som helst. Man har typ varit i himmelriket Frida. Senast igår gjorde vi världens godaste pastasallad med rostade pinjenötter och allt och till efterrätt bblev det nyponsoppa och glass. jag och ellen var supernöjda och grannarna likaså! Idag får vi se vad vi ska hitta på för kul!

Nu ska jag packa ihop världens minsta laptop och ta skidbussen hem till båten.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: kani

hahahahahha visst kommer jag ihåg =) matilda jag saknar dig som in i helvete.. hörde att du kommer hit några dagar? tänkte fixa middag isånnafall, för fyfan som jag saknar dig bajsunge!

2009-01-06 @ 20:15:39
URL: http://kaani.blogg.se/
Postat av: Morsing

Verkligen längesedan vi talades vid ja! Skickade dig just ett sms grundat på förra inlägget, och ja, du har blivit grymt dålig på att uppdatera här! Så nu får du allt ta dig i kragen :P. Och glöm inte ringa mig när du kommer hem till Skåneland igen!

2009-01-06 @ 20:45:50
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Anette Erlandsson

Hej Matilda, kul att följa dina äventyr! Mamma Nilla är hos mig och äter kvällsmat och tittar på Körslaget på Tv. Vi har det gott precis som Du och Emil. Kram Anette PS Nilla hälsar så klart!

2010-03-27 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0