Sushi

hej kompisar:)

Idag är det torsdag och chilldag. Igår var vi ute 9 st och åt sushi på hotellet och sen var vi på förfest hos danskarna. Riktigkt härlig kväll faktiskt. Dock sket vi i utgång och gick hem istället och här fortsatte jag, Ellen, Jacob och Adam att ha kul. Just nu står ellen och gör pannkakor, mums!

Annars händer det inte så jättemkt för tillfället..Ikväll blir det förhoppningsvis kvällsåkning, om min svanskota fixar det..Har trillat och slagit den 3 gånger den senaste veckan, så den mår inte helbra om man säger så. Det är så fruktansvärt halt här så man ramlar heeela tiden. Så igår var jag så trött på det när vi skulle gå hem så jag tog av mig stövlarna och gick i strumpor, mycket bättre! Nu ska jag äta pannkakor.

Lägtar tills tisdag när jag kommer hem och får träffa alla sköna skåningar igen:) Förresten, jag kommer hem på tisdagkväll och stannar till lördag förmidda.
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Morsing

Så mysigt ni har det :)! Hälsa Ellen så mycket från mig också ^^! Pannkakor är muuumsigt! Gjorda på soyamjölk då?

2009-01-08 @ 16:03:25
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Frida

Etta onsdagkväll!

2009-01-08 @ 17:26:49
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: tessie

åååh ni verkar ha det så mysigt som umgås och lagar mat och bakar hela tiden! skidåkningen e jag inte avundsjuk på men resten. ska bli kul att du kommer hem :D hoppas kani hann före med middag på onsdag?

2009-01-08 @ 17:55:31
Postat av: anna

Hoppas vi ses på onsdag babe:)

2009-01-09 @ 05:01:17
URL: http://fladdenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0