Bilder fran Thailand!



Adam ater underbar banana pancake pa stranden

Tonsai Beach


Jag pa flygplatsen i vantan pa planet till Krabi


En av de forsta kvallarna pa Tonsai, apgod indisk mat. Svettigt!


Klattring precis vid baren, 3 klattrare chillar i olika vinkar haha. Emil langs till hoger!


Anders Lundin har tydligen varit i Ao Nang! haha som vi skrattade nar vi sag den har bilden


Jag och Emil pa restaurang pa Railey East


Hangstallet nr 1, Freedombar


Dags for snorkelpussen!


Poda Island! Jag lyckades inte sa bra med mitt poserade pa dessa bilder, men ni ska anda fa se hru fint det var!


Battrippen med turisterna, nan liten strand!


Hong Island far avsluta!


Det var allt for den har gangen! dags for kak!

Kommentarer
Postat av: nilla

Underbara bilder! Nästan så att jag avundas er. Men det är er så väl unnt. Ta hand om er och varandra!

2010-04-30 @ 17:40:46
Postat av: Anonym

Kära dotter!

Jag ser fram emot paketet. Lovar att inte öppna det.

Misstänker att det är en handsydd kostym till mig, men hur fick du mina mått.

Håkan

2010-04-30 @ 20:08:58
Postat av: sassa

Hej vännen:) Kul att se att ni varit på samma ställen som mig:) Längtar tillbaka så fruktansvärt mycket. Men nu är de bara sommaren sen ska jag iväg:) Hur lång tid har ni kvar nu? Saknar er puss

2010-05-03 @ 12:46:30
URL: http://blubbsascha.blogg.se/
Postat av: Fian

Avundsjuka kan endast beskriva min känsla... Sååå fint!! Saknar dig massor! Hoppas ni är försiktiga när ni vandrar runt i bergen i... Tibet eller Nepal? Jag är kass på att komma ihåg namn!

Här i Sverige är det FORTFARANDE kallt, och det är lite tragiskt såhär tredje maj... Så NJUUUUT allt vad ni kan nu! Och tänk på mig :).

2010-05-03 @ 22:04:59
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: ellen

Oh vilka bilder. Igen.

Gillar snorkelpussen !

KRAM till er båda

2010-05-05 @ 16:46:28
Postat av: Fian

Waltzing Matilda, snart kommer du hem igen :D

2010-05-08 @ 13:32:02
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0