mer bilder


Kommentarer
Postat av: sascha

Hej mina söta. De verkar inte gå någo nöd på er haha verkar ju helt fantastiskt. Ni verkar trivas också:) Vilken del har varit bäst?

Saknar er puss

2010-04-06 @ 10:24:17
URL: http://blubbsascha.blogg.se/
Postat av: Morsing

Såååå mysigt! Är det fortfarande sommar och varmt i Thailand? Ska ni klättra mycket där också, eller blir det mer sol och bad?

Saknar dig massor vännen! Tänk att det gått en månad sedan vi satt och fikade i Stockholm och ni inte hade åkt ännu!

2010-04-06 @ 17:05:18
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: nilla

Mitt mest exotiska är en tur på den vildvuxna kolonilotten. Nästan lika frodig ( av ogräs ) som regnskogen. Ja vi lever i olika världar du och jag. Men du är ständigt närvarande! Akta er för oroligheterna i Bankok , även om jag vet att din skjorta är röd. Jag älskar dej av hela mitt hjärta! Pussgurkan min. (Emil får en skiva också) En innerlig, lång kram och en munpuss. Mordin

2010-04-06 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0