Svettaas

hello!
Kan bara skriva kort, for internet ar ganska dyrt och jag svettas skitmycket, haha. vi har det bra har fortsatt, och svettas mycket. Bade jag och Emil har fatt nan liten slang av magsjuka de senaste dagarna, men idag ar jag i alla fall battre. Men vi tar det lugnt, har inte blivit sa mycket klattring for min del de senaste dagarna. Idag borjar en klattertavling har, sa det ska bli kul att se.

Vi var ju i Ao Nang har om dagen och shoppade lite. Det var varmt men kul! For mig blev det simfotter, sarong, en drybag (skitsmart nar man gar i hogvatten och sa) och hor och hapna, ett par CROCKS!! Haha, trodde aldrig jag skulle sjunka sa lagt, men det ar sa skont nar man gar i vattnet har, och pa stenarna och sa. Men ja, jag erkanner att jag skams lite.

Nu maste jag sluta skriva for jag dor av svett och maste bada!
Saknar Sverige och mamma och pappa och kalle och frida och fanny och elin och sascha och erica och mari och carro och sofia och manga fler! Och kalles kaviar och kokt potatis

Kommentarer
Postat av: sassa

Saknas på dig också vännen:) Vilken färg har din foppa tofflor?

2010-04-16 @ 17:33:19
URL: http://blubbsascha.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA, foppatollor! dör! Men det är säkert skönt! Lite som att ha leggingsen i midjan liksom. btw: Inte okej att sakna kalles kaviar och kokt potatis! PUSSSSSEN!

2010-04-16 @ 17:50:00
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: nilla

Hej gullfia! Svetten och värmen får ni slåss med!( och inte med varandra. Ha!) Har ni "stoppmedicin" för era magar? Nån skit får man ta. Vitsig är jag i kväll! Imorgon åker jag tillsamman med läsgruppen till Ven. Stannar över natten. Flygen är inställda här pga askan från vulkanen på Island. Naturens makter. Ska jag skaffa munskydd? Älskade goa tös. Klättra högt, men tappa inte huvudet! Mor.

2010-04-16 @ 17:54:07
Postat av: Morsing

Usch då, du behövde bara nämna att ni inte blivit sjuka så blev ni magsjuka! Vi saknar dig här hemma också!!



Och SKÄMS på dig!!!! Crocks...!!!!!!!!! Lova mig bara en sak Matilda... Gå inte med dem hemma i Sverige. Snäääääääääälla!!!



Pussar på daj vännen!

2010-04-19 @ 09:47:41
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Äählin!

Men Matilda! Jag saknar på dig också. Fan vad kul det är att läsa om vad ni gör! Och alla bilder, gud så mysigt! Puss och Kram, sköt om er!

2010-05-02 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0