1 h kvar

Nu är ryggsäcken äntligen färdigpackad - med allt för mycket saker...Som vanligt har jag så svårt för att bestämma mig vad som ska med eller inte i slutet, så även denna packning slutade, som många andra med att jag tryckte ner de sista kläderna och sköt upp packningsporblemet till lördag. Bra jobbat MAT!

Om 1 h kommer min vackra kompis Frida (haha) och hämtar upp mig med Effekt Personal-bilen för färd mot Sturup. Men först blir det ett stopp på mammas dagis för ett antal adjökramar och pussar. BLÄRK jobbigt att säga hejdå till folk..:( Planet till Stockholm lyfter 1600 så förhoppningsvis hinner jag och Fridis med en fika på Sturup innan det är dags.

Ikväll blir det klättring och bilbokning i huvudstaden med Emilpemil och imorgon ska jag på date med Mari och Sofia, och på lördag är det Carro och Ellen (?) som står på schemat:)

Hejdå Lund!
Hejdå Norra Fäladen!
Hejdå Skrapskyttevägen!
Hejdå Sofiaparken!
Hejdå rummet!
HEJDÅ KOMPISAR!:)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, hejdå min vackra kompis! schnögg bild du hittade förresten ;)

2010-03-04 @ 16:08:13
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: anna<3

gud vad jag saknar dig matilda!! <3 du får inte åka

2010-03-07 @ 17:52:51
URL: http://handbollove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0