Dags för ett nytt försök

Nu är det dags för ett nytt försök med den här bloggen eftersom jag och Emil ska ut och resa och gärna vill dela med oss av vad vi sysslar med till nära och kära:)
Ni ska nog inte räkna med en alltför flitig uppdatering, beror helt på hur ofta jag kommer i kontakt med internet. Men jag ska göra mitt bästa!

De flesta vet väl hur vår resa ser ut, men jag skriver det här i alla fall!

7 mars-8 april: Nya Zeeland - hyrbil, klättring, vandring, rafting och andra häftiga saker
8 april-1maj: Tonsai, Thailand - klättring, sola, bada, leka, snorkla, dyka?
1 maj-21maj: Nepal - världens tuffaste vandring...!

Så på söndag bär det alltså av, och imorgon flyger jag upp till Stockholm för att fixa det sista med Emil och träffa mina kära stockholmskompisar:) Någon resfeber har väl inte rikgitk infunnit sig än, men det kommer nog ska du se. Håller på att försöka packa, men det är inte det lättaste eftersom jag inte är den bästa på att packa och för att det på ett sätt är en resa med så många olika aktiviteter och med olika klimat, vilket inte direkt underlättar. Men nu efter avslutad frukost ska jag ta tag i det, på riktigt!

De dagar jag har haft hemma nu mellan Trysil och resan har mest bestått av fix och träffar med familj och vänner. Idag är det Frida, mamma, Kalle och Ghazal som står på schemat:) LYXONSDAG!

Saknar förresten Trysil en hel del, och särskilt mina favoritbrudar Sascha och Elin. Är avis på solen och det varma vädret som kommit dit denna veckan...! GET OUT OF HERE, GE DIG!

Dags att ta tag i packning och fix!

KramBANAN!


Härlig bild från härlig skidtur med härliga människor på härligt fjäll!

Kommentarer
Postat av: ÄÄÄhlin!

Men ge dig!! :)

Tack för bloggandet BTW kuljul att läsa ju.

Ps. Hörde att tomten skulle ut och resa också så hoppas du hinner träffa honom. Ds.

Ps igen. Isbjörnen åt upp ett av mina fingrar idag, typiskt, inte så kul att spendera pengar på ett nytt.. Ds igen.

2010-03-03 @ 13:33:07
Postat av: täzi

yaay kul du börjar uppdatera igen :D nepal, ska du upp på mount everest!!?? ellör?

2010-03-03 @ 14:03:29
Postat av: saaaassa

Heeeeej tilda

Saknas ju på dig meeed, njuter av solen kommer du också få göra med mindre kläder än oss:)

2010-03-03 @ 15:41:48
URL: http://blubbsascha.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till brudis! ps, nu måste du ändra din header ;)

2010-03-03 @ 15:57:54
URL: http://fladdenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0